Bilgilendirme: Site altyapımızı yeniledik! Ama olurda hata varsa iletişim formundan hemen iletebilirsin...

The Big Bang Theory 4. sezon 16. bölüm izle

The Big Bang Theory
The Big Bang Theory 4. sezon 16. bölüm The Cohabitation Formulation

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Misafir

    O değil de penny çok güzel


  2. Misafir

    wolowitze acıyorum mk benım oyle annem olsa keserdım o kadını


  3. Misafir

    ulan raj ya 😀


  4. oth oth

    rajın penny ile konuşmasına neden şaşırılmış ? rajın önünde bira şişesi var.


  5. lioness_ lioness_

    amy shellyi yontmaya başlamış :))


  6. berkekolik1 berkekolik1

    9:35 Raj Penny ile konuştu hatalı bölüm…


  7. tbbt_himym tbbt_himym

    oha raj penny ile konuştu


  8. 81ahmet81 81ahmet81

    sheldon da buyuk gelişme var :))


  9. applejack applejack

    Penny ve maymun deneyi ;))))


  10. angel48 angel48

    Raj gibi bir abim olsaydı ya


  11. daryl1905 daryl1905

    leonard çok gıcık ya


  12. kesenturk kesenturk

    sorry, it’s not optional. 🙂 Sheldon ve masum çabaları 😀


  13. CigdmOrc CigdmOrc

    Penny ve Sheoldon ve son sahne .d


  14. nazfzk nazfzk

    sonraki bölüme geçme olayı çok zor oluyo ya,niye kaldırıldı ki yanda görülen bölümler..


  15. Becbuc Becbuc

    pennynin sondaki gülüşü :*


  16. clarendon clarendon

    Amy Farrah Fowler harikasın ya 😀