Bilgilendirme: Site altyapımızı yeniledik! Ama olurda hata varsa iletişim formundan hemen iletebilirsin...

The Big Bang Theory 7. sezon 18. bölüm izle

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. GregorSamsa GregorSamsa

    Ya bu stuart ın haline çok üzülüyom ben ya


  2. scofieldlover scofieldlover

    stuart her bölüm olsun ya <3


  3. Metaljaqcet Metaljaqcet

    Sonu süperdi.


  4. MelodyJ MelodyJ

    Raj'ın oyununu eğlenceli bulan tek kişi olamam ya


  5. lokum1404 lokum1404

    ya sadece şaka yapmak için çekilmiş biliyorum ama son sahnede hiçbirinin gelmemesi bu 9 sezonluk dizi arkadaşlığının dizi bittikten sonra biteceği anlamına mı geliyorr:O bari stuart'ın hayali gibi yapsalardı…


  6. freakbean freakbean

    ” i know it “


  7. florinaadaniela florinaadaniela

    ÇOOOK İYİ YA


  8. uguray uguray

    Stuart'ın bi ayarı yok mu ya, gülme krizine sokuyor insanı


  9. Destiny Destiny

    Çoğu kişinin aksine ben BÜTÜN KARAKTERLERİ seven biriyim. #.#


  10. mosbie mosbie

    ‘i knew it’ :))


  11. Kheads Kheads

    Penny beni hayattan soğutuyor ya diğerleri süper de


  12. ozgurilkmn ozgurilkmn

    Penny hiç komik değil ve yapmaya çalıştığı esprilerle kendinden soğutuyor


  13. ElijahMikaelson ElijahMikaelson

    aslında final bölümünde 20 yıl sonrasıyla ilgili bir şey olabilirdi ama sonu yinede komikti biliyordum asdfgh


  14. merlinxx merlinxx

    sonu süperdi…


  15. Pınar Colfer Pınar Colfer

    rajın aksanı 🙂


  16. bengisu838 bengisu838

    of bölüm silinmiş yeter artık ya


  17. TheAlpha TheAlpha

    bölümün başında: hihihih ortalara doğru: ohahagdwjdkjwhjhefkej sonlara doğru :QW::WQ:E:W:DEW:Dw amk Q:W:Q:E::D ahdgajdgwe :Q:WQ::QD:W


  18. exception exception

    Stuart :((


  19. beatlemaniasli beatlemaniasli

    Raj ve Sheldon olmasa bu dizi napar bilmiyorum 😀


  20. Aybenizlerim Aybenizlerim

    7 sezondur yemekleri sadece karıştırıyolar yediklerini görmedim


  21. fdfyfd fdfyfd

    25 nisan nedir abi ya


  22. gallifrey gallifrey

    Bu bölüm yayınlandı yalnız. Diğer bölüm de 3 nisanda yayınlanacak.


  23. hakanguler4 hakanguler4

    2 bölüm arasına 40 gün koyulur mu? yuh